2009-10-05

must will be one

おはようございます✿

Twitterに加わってみました。
でも、わたし自身、ほどんどつぶやけない事に気付きました。
余裕があまりありません。

今朝、家を出る時間が迫って最後に思いついたのが10月でした。
お菓子の名前とか花の名前とか、動物の名詞は人気者なんだね!

わたしの幼児レベルの英語をフォローして下さっている方、
Thank you.
I'll keep doing!
Twitter must will be one of my great English teacher!


By the way,do you know there is a pen named "Jet stream".
And,yes,you know,there is a radio program.
Nowadays the nabigator is Takao Osawa,but I liked Sato Ibuma.
I used to do my school homework till midnight,
"..Jet stream...Jet stream...Jet stream..!" (crescendo)
Oh,the radio started!
The radio program showed the world I did not know.


I have to buy the pen for my work,but I did not find it today.

Rainy dance, rainy dance♫ ..rainy dance!

0 件のコメント:

コメントを投稿